Server Management

Focus op de ontwikkeling van uw applicaties en websites. Shock Media verzorgt dag en nacht het beheer en onderhoud van uw servers op basis van uitgebreide Service Level Agreements.

+31 (0) 546 - 714360

  • Overzicht
  • Service Level Agreement
Overzicht

24x7 uw persoonlijke team

Dag en nacht de zekerheid hebben dat uw applicaties en websites veilig, stabiel en met een hoge performance beschikbaar zijn. Deze zekerheid kan Shock Media u bieden door de persoonlijke benadering.

Gecertificeerd serverbeheer

Een veilige en betrouwbare omgeving is meer dan af en toe een update uitvoeren. Goed serverbeheer is structureel en zorgt continu voor verbetering van de omgeving op het gebied van betrouwbaarheid, beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid van informatie. Om dit kracht bij te zetten is Shock Media ISO27001 en NEN7510 gecertificeerd.

De belangrijkste voordelen van serverbeheer door Shock Media

  • Ervaring sinds 1999 met zowel Linux als Windows
  • Samenwerkingspartner voor structurele optimalisatie
  • Hoge en duidelijke garanties op basis van uitgebreide Service Level Agreements
  • 24x7 monitoring van elke omgeving op ruim 200 punten
  • 24x7 alarmering naar dienstdoende sysadmins die pro-actief ingrijpen
  • 24x7 telefonische bereikbaarheid
  • Applicatiespecifieke controles
  • Periodieke handmatige controles
  • ISO27001 en NEN7510 gecertificeerd
  • Continu inzicht in grafieken, rapportages, statistieken via My Shock Media
Contact
Service Level Agreement

Het serverbeheer dat Shock Media uitvoert wordt vastgelegd in een Service Level Agreement. Hierin staan alle taken, verantwoordelijkheden en garanties omschreven. Het vormt de basis van de samenwerking. Hieronder worden een aantal van de hoofdpunten uit het Service Level Agreement (SLA) omschreven en toegelicht.

24x7 security updates

Eén van de basisprincipes van goed serverbeheer is het actief updaten van uw omgeving. Shock Media verzorgt daarom 24x7 de security updates aan de serversoftware welke is geïnstalleerd op uw server(s). Hiermee wordt zorg gedragen aan het continu dichten van nieuwe veiligheidslekken en wordt de beveiliging van uw omgeving structureel op het hoogste niveau gehouden.

24x7 monitoring en pro-actief ingrijpen

Elke server die Shock Media in haar beheer heeft wordt dag en nacht, elke minuut, op ruim 200 punten gecontroleerd. Hierdoor kunnen problemen veelal pro-actief worden voorkomen. Dienstdoende medewerkers krijgen meldingen wanneer een meetpunt afwijkt en beginnen direct met een onderzoek naar de oorzaak. Naast de uitgebreide standaard monitoring die Shock Media uitvoert is het ook mogelijk om applicatiespecifieke monitoring toe te passen. Hierbij kunnen specifieke onderdelen binnen applicaties en websites worden gemeten.

Hoge garanties

Een goed Service Level Agreement is niet compleet zonder hoge garanties. Zo geeft Shock Media op verschillende onderdelen van haar dienstverlening garanties. Denk hierbij aan zowel uptime garanties als garanties op reactie- en oplostijden.

Inzicht, documentatie en rapportage

Vanaf het moment dat Shock Media uw omgeving in beheer neemt wordt er direct gestart met een uitgebreide documentatie. Vanuit de monitoring worden statistieken en grafieken gegenereerd. Alle werkzaamheden en (security) updates die Shock Media uitvoert worden bijgehouden. Al deze informatie is 24x7 inzichtelijk voor u via het My Shock Media control panel. Hierdoor bent u voortdurend op de hoogte van de status van uw omgeving.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen, wilt u meer informatie of een vrijblijvend gesprek met één van onze specialisten? Neem dan nu contact met ons op.

Contact

Wij werken voor

}}