Almelo & Amsterdam | 32-40 uur | 21-09-2023
Werken bij Shock Media betekent werken in een jong, professioneel en informeel team van specialisten! Een omgeving waarin kennisdeling, samenwerking en samen het beste resultaat neerzetten om de basis waarop Shock Media draait door te ontwikkelen en continu te vernieuwen! Samen werken we aan ons doel om de beste Managed Hoster van Europa te worden!
Wat ga je doen?
- Je bent een aanspreekpunt voor een groep (complexe) klanten en zorgt ervoor dat de dienstverlening is afgestemd op de behoeften, doelstellingen en uitdagingen van de klant;
- Je adviseert de klant en vertaalt de klantbehoeften eventueel, gezamenlijk met onze ervaren engineers, naar een passende technische oplossing;
- Je monitort continu de kwaliteit van onze dienstverlening en zorgt ervoor dat deze voldoet aan de gestelde SLA eisen;
- Je signaleert eventuele issues die spelen snel en komt hiervoor vroegtijdig met concrete verbetervoorstellen om de klanttevredenheid te waarborgen en verhogen;
- Je zorgt ervoor dat eventuele incidenten en/of klachten met de juiste prioriteit worden opgepakt en dat de juiste maatregelen worden getroffen om onze dienstverlening te verbeteren;
- Je rapporteert zowel intern als richting klanten omtrent het Service niveau van onze dienstverlening, incidenten en de afhandeling ervan;
- Je denkt mee omtrent de doorontwikkeling van onze dienstverlening en bijbehorende Service Level Agreements;
- Je ondersteunt onze Security Officer bij het onderhouden en verbeteren van managementsystemen voor informatiebeveiliging en kwaliteit;
- Je bent betrokken bij verschillende interne projecten.
Wat vragen wij?
- Minimaal werken en denken op HBO- niveau (een relevante opleiding is een pré);
- Kennis van en affiniteit met de IT- en/of hostingbranche;
- Sociaal en communicatief vaardig op verschillende niveaus;
- Onbevangen, zelfverzekerde, maar beleefde houding en een representatieve uitstraling;
- Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift;
- In het bezit van rijbewijs B;
- En natuurlijk spreekt onze jonge, informele en nuchtere bedrijfscultuur je aan.
Wat bieden wij, bovenop je salaris?
- Een gezellige werkomgeving met korte lijnen naar afdelingen en collega’s;
- Veel ruimte voor ontwikkeling met een persoonlijk opleidingsbudget;
- Goede primaire en secundaire voorwaarden en groeimogelijkheden die passen bij jouw kennis en ervaring;
- Mogelijkheid tot een leaseauto;
- 25 vakantiedagen met mogelijkheid meer te kopen of op te bouwen;
- Een goed geregelde pensioenvoorziening;
- Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken met thuiswerkvergoeding;
- Een referral incentive die kan oplopen tot € 1.000,- per referral;
- Korting op producten en diensten van Shock Media;
- Een actieve personeelsvereniging die regelmatig leuke activiteiten organiseert (waaronder onze beroemde LAN-party’s)!
Wie zijn wij?
Shock Media is al ruim 20 jaar een Managed Hosting Provider, die dagelijks de bereikbaarheid en beschikbaarheid van duizenden bedrijfskritische websites en (web)applicaties voor diverse nationale en internationale organisaties verzorgt. Werken bij Shock Media betekent werken in een jong, professioneel en informeel team van specialisten, waarin je letterlijk van je hobby je werk kan maken. Waar nodig kun je voldoende begeleiding en vrijheid van ons verwachten om jouw functie steeds meer inhoud te geven. Je kunt werken vanuit ons hoofdkantoor in Almelo, onze locatie in Amsterdam en/of hybride vanuit huis.
Iets voor jou?
Stuur dan snel jouw sollicitatie naar onze HR-afdeling via hr@shockmedia.nl. Ook voor vragen over deze vacature kan je dit e-mailadres gebruiken. Twijfel je nog? Lees dan eens hoe onze collega’s het werken bij Shock Media ervaren of kijk eens bij onze andere vacatures.
Onze bedrijfscultuur
















































































