Support & Ondersteuning

Support en ondersteuningNaast het beheer en onderhoud van uw omgeving is ook de aanvullende support en ondersteuning zeer belangrijk. Ongeacht uw omgeving kunt u rekenen op 24x7 support van de systeembeheerders van Shock Media. Door continu te monitoren vanuit meerdere locaties grijpt Shock zelfstandig in op momenten dat er een melding binnenkomt vanuit de monitoring. Daarnaast zijn onze systeembeheerders 24x7 telefonisch bereikbaar in geval van calamiteiten. Alle supportvragen, antwoorden, werkzaamheden en aanpassingen kunt u terug vinden in de My Shock Media-omgeving. Hierdoor heeft u altijd inzicht in de support en ondersteuning die verleent is door Shock Media.

Harde garanties

Op basis van een Service Level Agreement krijgt u duidelijke garanties over bijvoorbeeld ingrijptijden, oplostijden en supportvragen. Shock Media garandeert standaard een ingrijptijd van maximaal 1 uur, maar op basis van resultaten uit het verleden is de ingrijptijd vaak slechts enkele minuten. 

24x724x7 pro-actief ingrijpen

Dit ingrijpen gebeurt niet alleen tijdens kantooruren, maar dag en nacht. 365 dagen per jaar. Komt er een melding binnen dan wordt er direct ingegrepen en actie ondernomen. In het uitzonderlijke geval dat onze monitoring een probleem niet detecteert kunt u gebruik maken van ons storingsnummer. U krijgt dan dag en nacht direct een specialist te spreken die u direct kan helpen.

Kwalitatieve supportSupport

Naast het dag en nacht ingrijpen kunt u ook voor minder dringende vragen terecht bij Shock Media. Onze systeembeheerders kunnen ondersteuning bieden bij de meest uiteenlopende zaken. Of het nu gaat om het optimaliseren van een database, het installeren van een SSL-certificaat of een diepgaande technische vraag omtrent uw omgeving, de systeembeheerders van Shock Media verlenen snelle en kwalitatieve support aan elke klant.

DocumentatieDocumentatie en inzicht

Shock Media streeft er naar u zoveel mogelijk inzicht te geven in alle aspecten van uw omgeving en het beheer en support daaromheen. Daarom kunt u in het control panel informatie, documentatie, historie, uitgevoerde werkzaamheden, updates en statistieken vinden over uw omgeving. Maar bijvoorbeeld ook uw supportvragen en antwoorden hierop teruglezen.

Meer informatie? Vragen?

Wilt u meer weten over Managed Hosting of heeft u vragen? Neem dan nu vrijblijvend contact met ons op en ontdek wat Managed Hosting kan betekenen voor uw organisatie!

Maak nu een vrijblijvende afspraak

"Naast de uitstekende producten hechten we veel waarde aan de snelle en deskundige helpdesk."

Hans de Bruin
Manager Online Marketing

Meer referenties »

Waarom Shock Media?

  • Actief sinds 1999
  • Maximale performance
  • Deskundige ondersteuning
  • 24/7 proactieve support
  • Innovatieve oplossingen
  • Duidelijke garanties