Wat houdt de ISO9001 certificering in?
Shock Media heeft in het kader van de ISO9001 certificering een managementsysteem voor kwaliteit geïmplementeerd. Dit houdt in dat zowel de interne processen en als de kwaliteit van onze Managed Hosting dienstverlening continu worden gemonitord en doorlopend wordt onderzocht waar kansen tot verbetering liggen. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het verkrijgen van feedback van klanten en het vergroten van de klanttevredenheid. Enerzijds door klanten te vragen naar hun mening omtrent bepaalde onderdelen van onze dienstverlening, maar anderzijds ook door eventuele klachten, incidenten of problemen op een gestructureerde manier en naar volle tevredenheid af te handelen en hierop te verbeteren. Daarnaast wordt Shock Media jaarlijks onderworpen aan, uitgebreide, zowel interne als externe audits op het gebied van kwaliteit. Certificering-instelling DEKRA was hiervan onder de indruk en heeft dan ook besloten het ISO9001 certificaat aan Shock Media toe te kennen!
Hoge bereidheid om actief Shock Media aan te bevelen
In de aanloop naar onze ISO9001 certificering is er onder andere een uitgebreid onderzoek naar de klanttevredenheid van onze klanten uitgevoerd. Hierop hebben we enorm veel reacties gehad en we hebben dan ook veel nuttige feedback kunnen verzamelen. Uiteraard delen we een deel van de resultaten hiervan graag met u.

Als team zijn we enorm trots op de beoordeling die klanten ons hebben gegeven. Tijdens het klanttevredenheidsonderzoek zijn onze klanten een aantal vragen gesteld omtrent verschillende onderwerpen, welke men kon beantwoorden met een waardering van 1 tot 5 sterren. Met een minimale score van 4 sterren en een gemiddelde score van 4,4 sterren zijn we dan ook enorm blij.
Klanten waarderen ons met name om onze uitstekende en snelle support en de verregaande technische kennis van onze medewerkers. Dit maakt dat we onze klanten optimaal kunnen adviseren en ondersteunen bij het behalen van hun online doelstellingen. Ook de veiligheid, stabiliteit, performance en snelheid van onze Managed Hosting dienstverlening scoort goed bij ons klanten. Snelle hosting die ook nog eens stabiel en veilig is én met een hoog niveau van technische ondersteuning is natuurlijk ook zeer belangrijk. We hebben hierover dan ook veel complimenten mogen ontvangen. Als laatste is klanten gevraagd of ze ons actief zouden aanbevelen bij vrienden, familie of andere relaties. De zogenaamde Net Promotor Score. 9 van de 10 klanten gaf aan dit te doen. Dit maakt ons uiteraard enorm trots en blij!
Hoewel we enorm hoog scoren op alle onderdelen, gaan wij nu zeker niet stil zitten! Onze doelstelling is om op alle onderdelen nog verder te verbeteren. Hier hebben wij reeds dan ook maatregelen voor genomen en zullen er nog vele volgen in de toekomst. En uiteraard zijn er ook vanuit het klanttevredenheidsonderzoek verbeterpunten naar voren gekomen en hebben deelnemers actief tips of verbeteringen aangekaart. Ook deze feedback is voor ons zeer nuttig en zal worden gebruikt om onze klanten in de toekomst nóg beter van dienst te kunnen zijn en bij komende klanttevredenheidsonderzoeken nóg beter te scoren!
Tevens her- certificering van de ISO27001 en NEN7510
Naast de certificering voor de ISO9001 is Shock Media ook opnieuw gecertificeerd voor de ISO27001 en NEN7510. De ISO27001 norm is de hoogste internationale norm voor informatiebeveiliging en draagt zorg voor een beleid waarin vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van informatie centraal staan. De NEN7510 norm is de nationale norm voor informatiebeveiliging en specifiek gericht op de zorg. De toekenning van deze certificeringen onderstreept dat Shock Media als Managed Hoster blijft voldoen aan de strengste eisen op het gebied van informatiebeveiliging en kwaliteit.