Maak kennis met: Denise!

Ze zeggen wel eens “teamwork makes the dream work”. En wat voor een team zit er op ons kantoor in Almelo! In deze reeks blogs willen we je kennis laten maken met het team van Shock Media. Van de Sales, tot de System- en Software Engineers afdelingen! Deze week stel ik jullie voor aan Denise.

Semih Kiremit

Sales Representative

Wie ben je, vertel eens iets over jezelf:

"Ik ben Denise, 24 jaar en ben Office & HR Manager binnen Shock Media. Ik woon in Almelo samen met mijn vriend en hondje Puck (die je ook wel eens op ons kantoor kunt treffen tijdens de ‘’Bring your dog to work day’’)."

Wat maakt je werk bij Shock zo leuk?

"Ik denk dat het vooral leuk is dat geen dag hetzelfde is. Ik kan op de ene dag veel in overleg zijn omdat we altijd willen blijven verbeteren, maar een andere dag kan ik gesprekken hebben met sollicitanten en bezig zijn met het vinden van potentiële nieuwe collega’s.

Verder betekent werken bij Shock Media dat je veel vrijheid hebt binnen je functie. Denk hierbij aan het meedenken aan verbeteringen, ongeacht je positie in het bedrijf. Ieders ideeën tellen mee. Er is geen voelbare hiërarchie binnen het bedrijf, wat ervoor zorgt dat je snel kan schakelen. En als je met een idee komt dan krijg je zelf ook de tijd om uit te zoeken hoe we dit binnen Shock Media zouden kunnen inzetten. Blijkt het toch niet direct wat voor ons te zijn, dan hebben we in ieder geval iets geleerd!

Daarnaast zijn we een jong en ondernemend team, en dat spreekt mij erg aan. We hebben een personeelsvereniging die veel leuke activiteiten organiseert zoals afgelopen jaar de LAN Party, de zomer barbecue en het uitje naar Preston Palace! De sfeer onderling is ook gezellig, het komt regelmatig voor dat we ook buiten deze georganiseerde uitjes een drankje met elkaar drinken. Denk bijvoorbeeld aan de vrijdagmiddag borrel iedere laatste vrijdag van de maand."

Hoe ziet een dag bij Shock Media eruit voor jou?

"Als ik aankom zet ik eerst een kop thee, klets bij met collega’s en begroet onze kantoorhond Amelie. Dan kan het zijn dat ik eerst mijn gesprekken ga voorbereiden die later die dag plaatsvinden. Dit kunnen gesprekken zijn met potentiële werknemers, stagiair(es), afstudeerders of collega’s. Verder houd ik me bezig de dagelijkse gang van zaken op het gebied van HR. Denk hierbij aan het regelen van indienstzaken, het bijhouden van de HR-administratie, doorvoeren van personeelsmutaties, et cetera. In mijn rol als Office Manager zorg ik ervoor dat het kantoor er netjes en verzorgd uitziet, alle benodigdheden op voorraad zijn en andere dingen die hiermee te maken hebben.

Ook houd ik mij bezig met de interne opleidingsovereenkomsten: iets wat Shock Media aan medewerkers aanbiedt die graag verder willen groeien. Wanneer de medewerkers groeien, groeit Shock Media zelf ook! Ik monitor dan ook hoe het ontwikkelproces verloopt, en wanneer er baat is bij (extra) begeleiding. Daarnaast is recruitment natuurlijk een belangrijk onderdeel van mijn functie en zorg ik ervoor dat we nieuwe leden aan ons team mogen toevoegen!"

Waarom heb je gekozen voor de functie van Office & HR Manager?

"Toen ik mijn havodiploma had behaald heb ik eerst de opleiding ‘Sociaal Pedagogische Hulpverlening’ gevolgd. Ik heb toen voor deze opleiding gekozen, omdat ik graag met mensen wilde werken. Echter bleek al snel dat deze opleiding niet bij mij paste, en dat ik de zakelijke kant van het werkveld miste. Human Resource & Business Management bleek daarin de ideale combinatie te zijn: het is een mooie combinatie van zakelijk en sociaal. Daarnaast help ik graag anderen en vind ik het leuk om allerlei dingen te regelen. Deze dingen kan ik dan weer kwijt in het stukje Office Management!"

Wat is in jouw periode bij Shock Media het leukste dat je hebt meegemaakt?

"Als ik moet kiezen dan was dat toch het uitje naar Duitsland om ons twintig jarige jubileum te vieren. We hebben toen op vrijdag ons kantoor gesloten en zijn met een bus naar Movie Park Germany gereden. Onze trip vervolgde zich in Oberhausen, waar we met zijn allen bij een Mexicaans restaurant hebben gedineerd. Sommige collega’s zijn nog tot in de vroege uurtjes doorgegaan! De liefhebbers (waaronder ikzelf) konden de volgende ochtend na een stevig ontbijt nog shoppen in het bekende winkelcentrum CentrO. Anderen hadden wat meer tijd nodig om op te starten.."

Wat is een geslaagde week voor jou?

"Een geslaagde week voor mij is wanneer iedereen met plezier naar zijn werk gaat, tevreden is en het naar zijn zin heeft bij Shock Media. Daarnaast is het altijd een goede week als we veel potentiële collega’s hebben gesproken, of weer met toffe nieuwe dingen bezig zijn!"

Hoe gaat de sollicitatieprocedure bij Shock Media in zijn werk, en waar kijk je naar als je een sollicitatie binnenkrijgt? 

"Alle sollicitaties komen op een centraal punt bij mij binnen. Indien er genoeg aansluiting is dan zal ik je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor. Dit gesprek zal in de meeste gevallen met mij zijn, waarbij de desbetreffende team lead ook aanschuift. Soms blijkt na één gesprek al of we iets voor elkaar kunnen betekenen, soms is er ook behoefte aan een tweede gesprek. Ik zal in ieder geval altijd spoedig terugkoppeling geven, en je niet onnodig lang laten wachten!

Als systeembeheerder is het belangrijk dat er interesse is in Linux. Dit is namelijk waar wij gespecialiseerd in zijn, en waar onze medewerkers een passie voor hebben. Dit betekent niet dat je gelijk een professional hoeft te zijn, maar het begint natuurlijk wel met die interesse! Voor Software Engineers geldt dat zij graag met Java moeten willen programmeren, deze programmeertaal gebruiken wij namelijk veel! Daarnaast kijken wij altijd naar de motivatie van iemand om bij Shock Media aan de slag te gaan. Het is prettig wanneer iemand past binnen een jong, ondernemend en hecht team."

Ben jij nog op zoek naar een baan? Solliciteer bij Shock Media en wie weet drink jij binnenkort met Denise een kop koffie! Wij hebben verschillende vacatures openstaan, je vindt ze hier.

Hulp nodig, vragen of opmerkingen?

+31 (0) 546 - 714360

Meer actueel

Black Friday - Bereid jouw webshop goed voor!

Op 27 november is het zo ver, Black Friday. Wereldwijd één van de drukste dagen voor webshops. En gezien de ontwikkelingen in de wereld, lijkt het dit jaar online drukker dan ooit te worden. Is jouw webshop hier al op voorbereid of zijn er nog zaken te verbeteren voor deze cruciale dag? Wij helpen je graag op weg!

Veilig thuiswerken? Shock Media geeft tips!

In deze tijd werken veel van onze collega’s thuis. Dat vereist natuurlijk enige flexibiliteit, maar bovenal ook een goede voorbereiding. Iedereen heeft thuis wel een computer en een WiFi-netwerk, maar om veilig thuis te kunnen werken is meer nodig. Onze Security Officer Timo geeft je graag een aantal tips waardoor jij en jouw werknemers veilig op afstand kunnen werken.

Maak kennis met... Semih!

Hij is Sales Representative bij Shock Media, vierde vorige maand dat hij al 3 jaar bij ons werkt en in zijn vrije tijd staat hij op het veld wedstrijden te fluiten of in de zaal voor een concert van een van zijn favoriete bands. Deze maand stel ik jullie voor aan… Semih!