Arctic Challenge 2011

Shock Media doet in januari 2011, netzoals in 2009,weer mee aan de Arctic Challenge! Dit is een tour/rally waarbij er doormiddel van diverse dagen en nachten doorrijden, in 7 dagen, circa 7000km zal worden afgelegd over sneeuw en ijs. Shock Media rijdt mee als team 7 van de in totaal 60 teams en zal rijden voor een nog nader te bepalen goed doel(tips welkom).

Shock Media

Auteur

Om ijs, weinig licht en lage temperaturen tot -40 graden te kunnen trotseren, rijden we in een 4×4 VW Touareg volledig gereed gemaakt voor deze challenge. Zo is de auto o.a. voorzien van extra verlichting, spijkerbanden (+een volledige set extra banden), speciale vloeistoffen etc.

De volgende sponsors steunen ons en het goede doel: Ahead-ITBITYanecHP, ICIDU, Q MotionElferink modeschoenenHet Bandencentrum Almelo en Jazet! Meer sponsors zijn uiteraard welkom, er zijn nog wat leuke plekjes op de auto vrij.

Informatie, regelmatige updates, verslagen van de Arctic Challenge in 2009 en live verslagen tijdens de Arctic Challenge 2011 zijn te vinden op http://arcticblog.nl.

Terug naar nieuwsoverzicht

Hulp nodig, vragen of opmerkingen?

Daag ons uit +31 (0) 546 - 714360

Stuur ons uw uitdaging!





Wij hebben uw uitdaging ontvangen,
we zullen binnen 24 uur contact met u opnemen.

Meer actueel

De jaarlijkse Shock Media zomerbarbecue!

Inmiddels traditioneel organiseerde onze personeelsvereniging 'De Vrienden van Shock Media' weer een uitgebreide zomerbarbecue voor ons kantoorpand om de vakantieperiode in te luiden! Afgelopen weekend was het tijd voor de editie van 2018. Het was een leuke en gezellige zonovergoten dag die tot in de late uurtjes heeft geduurd.

Wederom een succesvolle editie van Hemelgames Festival!

Shock Media is al enkele jaren de hoofdsponsor van hét festival op Hemelvaartsdag: het Hemelgames Festival in Oldenzaal! Het festival werd dit jaar voor de vierde keer gehouden. Uniek aan het Hemelgames Festival is dat voorafgaand het feest de bezoekers hun sportiviteit (of het gebrek eraan) kunnen laten zien op vier wipe-out banen.

DDoS-aanvallen: Hackers, chantage of pesterijen?

U heeft het de laatste tijd vast meegekregen, de DDoS-aanvallen op ABN-Amro, ING, Rabobank en de Belastingdienst. DDoS-aanvallen zijn echter niets nieuws en zijn vaak voor veel bedrijven met omvangrijke IT omgevingen, waaronder ook wij zelf, aan de orde van de dag. Wat zijn DDoS-aanvallen, welke gevolgen heeft een DDoS-aanval, welke motieven zitten hier vaak achter en hoe kunt u ze voorkomen of afweren?

}}