200% hogere productiviteit Shock Media medewerkers dankzij medische wetenschap

Hosters in Nederland zijn continu bezig om hun dienstverlening sneller en stabieler te krijgen. Vele technieken zijn hier al voor onderzocht en toegepast. Geheel uniek gaat Managed Hoster Shock Media ook de medische wetenschap aanwenden om haar dienstverlening nog verder te verbeteren.

Shock Media

Auteur

Bij medewerkers van Shock Media zal dagelijks een prestatiebevorderend middel intraveneus worden toegediend. Dit middel, in werkelijkheid een cocktail bestaande uit onder andere cafeïne, anabole steroïden en methyleendioxymethamfetamine, moet een prestatiebevordering van minimaal 200% bewerkstelligen. Een deel van het kantoor van Shock Media is hiervoor omgetoverd tot medisch lab. De toediening zal worden uitgevoerd door een medisch team onder toeziend oog van Dr. Alain Götz, CEO van Shock Media en tevens amateur-arts. Dit medische team, welke ook veel bekendheid geniet in de wielrenners wereld, zal vooral de werkprestaties van deze medewerkers bewaken. Dit aangezien "de gezondheid uiteraard op de tweede plaats komt", aldus Götz. Hij vervolgt: "nu al blijkt dat de medewerkers niet alleen sneller werken, maar ook nog veel efficiënter! Deze middelen hebben namelijk als bijwerking dat men extreem gaat transpireren. De vochtafdrijving gaat hierdoor volledig via de huid en de dagelijkse plaspauzes, die toch al snel een minuut of 10 per dag kosten, zijn hierdoor overbodig geworden".

Of de risico's van dit grensverleggende experiment opwegen tegen de baten is dubieus. In een reactie hierop geeft Götz aan: "in een dynamische markt met sterke concurrentie moet je durven blijven innoveren. Om dan verder te kijken dan alleen de techniek is gewoon een logische stap. De risico's kun je vervolgens goed onder controle houden door de medewerkers geen vaste contracten meer te bieden". Deze progressieve methode om medewerkers sneller en efficiënter te laten werken blijft niet onopgemerkt: "vanuit diverse overheidsinstellingen is er inmiddels belangstelling, deze zien met onze techniek veel mogelijkheden om hun ambtenaren eindelijk sneller te laten werken", aldus Götz.

Hulp nodig, vragen of opmerkingen?

+31 (0) 546 - 714360

Meer actueel

Maak kennis met... Semih!

Hij is Sales Representative bij Shock Media, vierde vorige maand dat hij al 3 jaar bij ons werkt en in zijn vrije tijd staat hij op het veld wedstrijden te fluiten of in de zaal voor een concert van een van zijn favoriete bands. Deze maand stel ik jullie voor aan… Semih!

Maak kennis met... Jaap-Jan!

Hij is Software Engineer bij Shock Media, altijd vrolijk en zijn tafeltennis opslag is ongeëvenaard. Bij ons staat hij beter bekend als JJ; in deze blog stel ik jullie voor aan… Jaap-Jan!

Shock Media op het Bedrijven Beachvolleybaltoernooi

Afgelopen vrijdag was het zo ver. Na wekenlange (mentale) voorbereiding hesen onze beste spelers zich in het rode Shock Media shirt om mee te doen aan het Bedrijven Beachvolleybaltoernooi in Almelo! Ondanks de hitte streed team Shock om de overwinning op Het Sportpark. Hieronder lees je hoe dat ging…