200% hogere productiviteit Shock Media medewerkers dankzij medische wetenschap

Hosters in Nederland zijn continu bezig om hun dienstverlening sneller en stabieler te krijgen. Vele technieken zijn hier al voor onderzocht en toegepast. Geheel uniek gaat Managed Hoster Shock Media ook de medische wetenschap aanwenden om haar dienstverlening nog verder te verbeteren.

Shock Media

Auteur

Bij medewerkers van Shock Media zal dagelijks een prestatiebevorderend middel intraveneus worden toegediend. Dit middel, in werkelijkheid een cocktail bestaande uit onder andere cafeïne, anabole steroïden en methyleendioxymethamfetamine, moet een prestatiebevordering van minimaal 200% bewerkstelligen. Een deel van het kantoor van Shock Media is hiervoor omgetoverd tot medisch lab. De toediening zal worden uitgevoerd door een medisch team onder toeziend oog van Dr. Alain Götz, CEO van Shock Media en tevens amateur-arts. Dit medische team, welke ook veel bekendheid geniet in de wielrenners wereld, zal vooral de werkprestaties van deze medewerkers bewaken. Dit aangezien "de gezondheid uiteraard op de tweede plaats komt", aldus Götz. Hij vervolgt: "nu al blijkt dat de medewerkers niet alleen sneller werken, maar ook nog veel efficiënter! Deze middelen hebben namelijk als bijwerking dat men extreem gaat transpireren. De vochtafdrijving gaat hierdoor volledig via de huid en de dagelijkse plaspauzes, die toch al snel een minuut of 10 per dag kosten, zijn hierdoor overbodig geworden".

Of de risico's van dit grensverleggende experiment opwegen tegen de baten is dubieus. In een reactie hierop geeft Götz aan: "in een dynamische markt met sterke concurrentie moet je durven blijven innoveren. Om dan verder te kijken dan alleen de techniek is gewoon een logische stap. De risico's kun je vervolgens goed onder controle houden door de medewerkers geen vaste contracten meer te bieden". Deze progressieve methode om medewerkers sneller en efficiënter te laten werken blijft niet onopgemerkt: "vanuit diverse overheidsinstellingen is er inmiddels belangstelling, deze zien met onze techniek veel mogelijkheden om hun ambtenaren eindelijk sneller te laten werken", aldus Götz.

Terug naar nieuwsoverzicht

Hulp nodig, vragen of opmerkingen?

Daag ons uit +31 (0) 546 - 714360

Stuur ons uw uitdaging!





Wij hebben uw uitdaging ontvangen,
we zullen binnen 24 uur contact met u opnemen.

Meer actueel

De jaarlijkse Shock Media zomerbarbecue!

Inmiddels traditioneel organiseerde onze personeelsvereniging 'De Vrienden van Shock Media' weer een uitgebreide zomerbarbecue voor ons kantoorpand om de vakantieperiode in te luiden! Afgelopen weekend was het tijd voor de editie van 2018. Het was een leuke en gezellige zonovergoten dag die tot in de late uurtjes heeft geduurd.

Wederom een succesvolle editie van Hemelgames Festival!

Shock Media is al enkele jaren de hoofdsponsor van hét festival op Hemelvaartsdag: het Hemelgames Festival in Oldenzaal! Het festival werd dit jaar voor de vierde keer gehouden. Uniek aan het Hemelgames Festival is dat voorafgaand het feest de bezoekers hun sportiviteit (of het gebrek eraan) kunnen laten zien op vier wipe-out banen.

DDoS-aanvallen: Hackers, chantage of pesterijen?

U heeft het de laatste tijd vast meegekregen, de DDoS-aanvallen op ABN-Amro, ING, Rabobank en de Belastingdienst. DDoS-aanvallen zijn echter niets nieuws en zijn vaak voor veel bedrijven met omvangrijke IT omgevingen, waaronder ook wij zelf, aan de orde van de dag. Wat zijn DDoS-aanvallen, welke gevolgen heeft een DDoS-aanval, welke motieven zitten hier vaak achter en hoe kunt u ze voorkomen of afweren?